Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Monday, November 30, 2009

Aktiviti Raya Haji 2009








Huhhhh...da naik bersawang gile umah aku ni, asyik kesibukan semenjak dua menjak ni. Sebelum aku terlupa aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua rakan-rakan blogger tak kire le kat mana korang berada dan untuk pengetahuan korang semua tahun ni kami sekeluarga dapat beraya di kampung halaman yang kebetulan cuti persekolahan anak-anak aku heheheheee.

Tengok gambo kat atas tu...sukenya keluarga aku tu kan terutama sekali is3 kesayangan aku tu siap lambai-lambai tangan lg dapat tengok maskot McDonald. Orang dapat balik kg le katakan huhuhuhu.

Ni pulak gambo member sekolej ngan aku ( Sofia ) di Muar yang telah diijab kabulkan pada 28 November 2009.

Yang ni pulak gambo tuan rumah sewa aku masa aku bertugas di Muar, da makin uzur tok ni tp tetap masih ingat kat kami sekeluarga.
Kepada Pu3 SS ( Zuhaida ) aku sekeluarga minta maaf bebanyak pasal tak dapat hadir ke majlis perkahwinan adik ko ahad lepas..kami da tak larat nak penuhi jemputan kenduri kawin, letih sangat pasal terlampau banyak jemputan pada tarikh yang sama. Jangan marah ek Pu3...

4 comments:

secangkir madu merah said...

jebat, bukan je dah bersawang, ulau pun dah beranak pinak dah... alhamdulillah seronok beraya ek..

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

lorrrr.... dah lama x update kan? bro nih bz sgt ker?

CINTAMANISZ Lite said...

hmm..sonok ler anak2 hang jumpa ngan si badut glamer tu. Mana2 budak pun ler..tp dorang tak tau ler punya seksa si badut tu nak tahan ngan mekap over, ngan kostume, hehe...dh namanya keje kan..kene ler wat, huhu..

oo..sempat balik kampung ye raya aji ritu??

hmm...akak minggu dpn nak gi langkawi ler, hehe. naik kat jeti k.perlis. leh ler jumpa jebat..hehe..

blueCITY said...

salam jebat,

heeeeeeeee
tahniah kerana yg paling bahagia ialah apabila dapat bahagiakan family dan org tersayang,
kan kan

semoga semuanya okay

Award