Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Sunday, August 2, 2009

Ingin Menambah Pendapatan????



Ingin Menambah Pendapatan?????
Itu le yang aku tengah cube buat kalu korang nak tau la kan....nak kaya rasanya rejeki aku tak de lg cume ape yang aku inginkan agar keluarga aku dapat menikmati kehidupan yang lebih baik di samping aku dapat mengurangkan kebergantungan penggunaan produk yang aku sendiri tak pasti status HALAL nya.
Tapi yang pasti aku suke sangat minum RADIX, pagi petang siang mlm mesti pekena RADIX...hehehehe tak tau lak aku tekak korang. Ni bukan promosi ek cume aku sampaikan benda yang aku rasa tekak aku leh terima dan aku suke.Kalu korang tak suke...itu korang nya tekak sendiri ek.
Kepada yang nak cube tambah pendapatan sampingan, jom sertai DuniaHerba.Net...korang cume perlu klik jek banner kat sebelah blog aku tu atau klik je perkataan DuniaHerba.Net.Kalu korang tak berminat ngan produk HALAL ni pon suka hati korang la kan tiada paksaan...hehehehehe

5 comments:

ieda said...

haaaa pernah minum nie bro... memang sedap .. tapi x lah selalu amik ..

ermm x der side effect ker?

CINTAMANISZ Lite said...

Wahh..jebat minat bisnes skang ye? Bagus ler..

easza said...

produk HALAL mmg baguss.....

e-Shop Jebat said...

ieda...sedapkan, tu ar lain kali minum selalu..heheheh

Kak @lona...jebat ni dari dulu lg memang minat berniaga cume tak de idea n modal jek..huhuhuhuh

easza....bukan bagus lg tau tp mencari yang HALAL tu wajib mcm dlm iklan kat tv tu cakap..hehehehe

POSH76 said...

mai secawen....cayalah bro...bagus2 teruskan usaha anda...sedap ker kopi ni..hehe

Award