Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Tuesday, July 28, 2009

Akhirnya.....


Setelah puas aku berpikir n berangan akhirnya tercapai jugak niat aku nak buat satu blog niaga macam lain lain blogger buat walau pun simple....
Demi anak-anak n isteri aku, aku sanggup berusaha demi masa depan kami sekeluarga. Entry kali ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada rakan-rakan blogger terutama sekali kepada Red, Ummi Eja yang telah memberikan aku idea untuk membuatkan blog aku lebih baik cume kalu nak gambo yg lebih terang, aku kene le beli kemera digital yang mahal tu.Buat masa ni aku lum lagi berkemampuan untuk membeli kemera tersebut tp tak per kalu bisnes aku ni ada sambutan akan ku beli jua kemera gitu..hehehehehe
Tak lupa jugak pada blogger yang lain yang telah memberikan sokongan moral terutama sekali POSH, Blue, Kiela, Kak Ngah, AbgBro serta lain-lain blogger yang kalu aku nak sebut sampai esok pun tak abis.... So kepada rakan-rakan blogger yang nama dia aku tak sebut tu jgn susah hati, sokongan korang tetap aku ingat sampai bila-bila.
K la sekian saja entry aku kali ni untuk tatapan korang semua

9 comments:

biru said...

caiyok! caiyok!

berani melangkah setapak kehadapan sebagai permulaan adalah lebih baik dari menunggu tapi tak cuba..

hehehheeh

good luck =P

Bukan Bidadari said...

TAHNIAH...... NAK BUNGA KER NI? SEMPENA MAJLIS PEMBUKAAN KEDAI..HEHEHE

ALoNa CintamaniszLite said...

Tahniah..kalo ada yg berkenan di hati..insyaAllah, akak akan bagi sokongan..

ieda said...

semuga berjaya anak banggsa kita ..

cayuk2 bro .. hidup lah sukan utk negara .. uik tul ker tuh .. mihahaha

jebat_durhaka said...

tq pada korang yg suke bg semangat juang kat aku ni....heheheh bangga dapat berkawan ngan korang semua

secangkir madu merah said...

tahniah, semoga wawasan dan semangat yg jitu membuahkan hasil dan kejayaan dimasa akan dtg..

Zue AnnaLeeya said...

semoga berjaya yer...

Unknown said...

bro...no problem...kiter mesti support kengkawannyer biz...anyway congratulation for ur biz...kalu kayer nanti jgn lupa belanjer kengkawan..hehe

EJAZARA'S HOME said...

salam jebat,
hmsss..akhirnya ko brani gak melangkah setapak kehadapan...tahniah! Kengkawan juz blh bg ko semangat tapi semangat yg sebenarnya dr dlm diri ko sendiri...jgn mudah putus asa n patah semangat yg ada tu, kejayaan bukan datang bergolek...

Insyallah aku sentiasa doakan kejayaan ko tu....

Award