Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Wednesday, December 30, 2009

Ulang Tahun Perkahwinan ke 15

Saat aku dinikahkan oleh Pak Mertua aku 15 tahun lalu 30 Disember 1994....perghhhh masa tu punya le gelabah, nak pandang orang lain pun tak berani..wakakaakakakakaka

Lepas selamat dinikahkan, ada aktiviti bergambar pulak...

Ni gambar masa aku ngan linda tengah suap menyuap 15 tahun dulu tp sampai sekarang masih suap menyuap lagi tau...jgn jeles arrrr hehehehehe

Ensem jek mamat sebelah linda tu kan.....hehehehee perasannya aku

Mana la aku tak gile kan linda 15 tahun dulu....cantik siut tembam lg gitu wakakakakakaka korang jgn cemburu tau. Selamat Menyambut Hari Ulang Tahun Perkahwinan yg ke 15 sayang..semoga usia perkahwinan kita dilanjutkan lagi sampai ke akhir hayat kita berdua, terima kasih atas segala pengorbanan mu selama kita hidup bersama.....aku akan tetap menyintaimu sampai bila-bila

14 comments:

blueCITY said...

wahhhhhhhh...
jeles jeles
roamntik siot
ekekkekekk

hepy aniversary

semoga kekal hingga hujung nyawa

bila la i nak kawin lagi ni, ekekkek..

Kak_Ngah said...

fullamak..kurus laa...
tahniah jebat..semoga berkekalan dan dirahmati selalu..

komen pasal suap menyuap:- punyer la beso tembikai suap kat ko ek jebat..hehe

komen pasal linda:- memang tembam la..patutla ko geram jer ek..heheh

Rinna said...

Selamat Ulangtahun perkahwinan yang ke15 Jebat.. Moga perkahwinan ini akan kekal bahagia hingga akhir hayat.. amin.. :)

POSH76 said...

hepi anniversarry bro semoga bahagia dunia & akhirat...kacak sungguh bro masa dolu2 hehe

abgBro said...

jebat syiok tgok pic hang tang suap mnyuap tmbikai...dasat tul mata hang merenung...geram sgt la kunun nya tuu...wakakakaka

slmt ulang thn prkahwinan bro...doaku moga hangpa bhgia fiddonia wal akhiroh amin ya Allah :)

secangkir madu merah said...

jebat, selamat ulangtahun perkahwinan ke 15 buat kau dan isteri yg tersayang semoga kebahagiaan berkekalan hingga hujung nyawa gitewwww...

kalau dah sayang tu jgn berangan nak tambah cawangan...tambah anak tak apa ngeh ngeh ngeh..

DDrfauziah said...

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan.
Juga salam Maal Hijrah & Selamat Tahun Baru.
Sudikan ke blog Kak G utk menerima cenderahati Maya sempena tahun baru ni. Harap2 suka ... terima kasih.

alizan75 said...

selamat ulang tahun yang ke 15..
wah...bro...
macho lah...

Mawar_berduri said...

Happy belated anniversary bro
semoga sentiasa bahagia
sehingga akhir hayat ...amin

sararisa said...

tahniah jebat... !!

CintamaniszLite said...

tahniah...semoga kekal bahagia dulu kini dan selamanya. Amin..

Jebat..hang kawen muda no?? byk duit hang...
Tak pe ler..muda2 anak dh besar..

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam jebat...hamboi lama tak dengaq crita...pi mana.....takut tak masa akad nikah.....hepi aniveseri....huhuhuhhu

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

so sweet memories....

kian doakan abg Jebat akan bahagia bersama isteri dan ank2 selamanya.

aminnnn....

ema82red said...

wa..encem nyer pengantin....

Award