Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Friday, September 11, 2009

Kad Raya

Salam Ramadhan kepada semua...agak lama jugak aku menyepikan diri sampai naik hutan da blog aku ni.Tak tahu la aku nape tp siyes aku cakap dlm bulan pose ni aku mcm tak de mood jek nak buat entry baru. Tapi korang jgn risau la kan pasal tiap tiap pagi aku akan meronda blog blog korang tengok ape cerita terbaru dari korang semua..hehehehehe.Posting kali ni aku hanya nak paparkan kad kad raya yang telah aku terima dari sahabat sahabat blogger di luar sana...terima kasih semua dan akhir sekali aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua teman teman yang telah sudi bersahabat dengan aku ni serta aku nak minta AMPUN DAN MAAF sekiranya sepanjang kita berkawan ni aku ada buat salah silap secara sengaja atau pun tidak pada korang semua.




Kad Raya dari Cik Biru




Kad Raya dari Fia Batrisya




Kad Raya dari akubukanberuwang




Kad Raya dari Alya



Kad Raya dari akak Alona


Kad Raya dari Ieda

10 comments:

birU said...

salam aidil fitri
maaf zahir & batin
halalkan terkata /tertulis
semoga bahagia di pagi syawal

sis_nita said...
This comment has been removed by the author.
sis_nita said...

selamat hari raya..
aidilfitri mulia..
ampon maap dipinta..
mensuci hening dosa..

seruan kita untuk semua..

selamat selamat selamat ari rayerr..

selamat ari rayerr..
maap zahir dan batin yerr..

abgBro said...

selamat hariraya eidulfitry jebat...

moga hang family succes selalu...

hati2 di jalan raya noo...

mudah2an prjalanan coti raya slmt pergi dan balik...amin...

makdara terdiva said...

walah!!! byk tu kad raya die...mintak ckit bole??? hikhikhik

CINTAMANISZ Lite said...

Kalo sudi..gi amek kadraya akak pulak ye.

Jebat tak wat kad raya ke?? Akak nak gantung kad blog akak kalo ada, hihi..

POSH76 said...

banyaknyer kad raya....

sayer pun nak amik kesempatan memohon ampun dan maaf kalu ada salah dan silap harap diampun


selamat hari raya....

seroja jingga said...

salam aidulfitri jebat..salam singgah

CINTAMANISZ Lite said...

TQ sebab gantung kadraya akak tu.

Selamat Menyambut Aidilfitri ye. Tak balik Melaka ke?

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam lebaran...beraya sakan ker tahun nih...hehehe banyak keluar det raya....kami berdua beraya alakadar jer.....det raya tetap abih.....kehkehkeh...

Award