Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Wednesday, August 12, 2009

Jawap Tag lagi


a. Copy award untuk diletakkan dlm blog anda

b. Nyatakan 6 fakta menarik mengenai pemberi award ini

  1. seorang yang ramah
  2. rajin berblog
  3. suke buat n makan dadih
  4. suke layan novel chenta..huhuhuh
  5. ibu kepada 4 orang hero
  6. suke menyanyi..tah lagu ape yg dia minat aku pun tak tahu

c. Setiap penerima award mesti menyatakan 9 fakta / hobi diri sendiri

  1. Bapa Mithali kepada 2 puteri dan 3 putera...jgn termuntah ek korang
  2. anak ke 8 dari 10 adik beradik
  3. suka tolong is3 memasak time cuti-cuti malaysia
  4. suka menyanyi walau suara ku tak sedap...suka ati aku la kan jenet kan
  5. panas baran...jgn tak tahu ye
  6. da berkahwin selama 15 tahun..huhuhuh lamanya
  7. minat berniaga tp modal ciput lak..wakakakaak
  8. suka berangan jadi orang kaya....bile le aku nak kaya kan
  9. sedang cube mengempiskan peyot boroi aku ni......kire mcm fakta la jugak ni

d. Pilih 10 orang penerima award dan terangkan tentang mereka

  1. Sara - kawan yang ajar aku buat blog
  2. Red - kawan yang bantu aku dlm mencantikkan blog
  3. paklah - kawan berjiwa politik
  4. kiela - seorang ibu yg sedang belajar kat u
  5. Jue - kawan menyembang
  6. Posh - aku suke tengok celoteh dia
  7. Era - kawan ss aku
  8. kak alona - akak yang rajin berblog
  9. Eja - kawan yang spoting
  10. sesapa sahaja yang nak ambik award ni..hehehehe

adesss...da tak larat aku nak taip lg la SMM...ni kire ok la ek huhuhuhuhhu

6 comments:

CINTAMANISZ Lite said...

Adoi mak..akak kena tag ke Jebat?? Huhu..Insyaallah laa ye..kalo ada kelapangan akak cuba realisasikan tag ni ngan sebaik2nya, hehe. 10Q atas ingatan...

jebat_durhaka said...

rajin rajin le menjawap wakakakak

abgBro said...

jebat nnti senang2 aku jwp eh...eheh

POSH76 said...

alamak bro....wa dah ler stressss banget ni...ingatkan nama tak tercalon...sudah hepi giler....last2 kantoi gak

anyway bro insyaallah wa akan jawab biler wa free nanti...thanks sbb ingat kat wa...hehe

secangkir madu merah said...

terima kasih jebat_yang tak derhaka, lain kali aku akan tag ko lagi...ek..

jebat_durhaka said...

waaaaa...jgn le tag aku lg

Award