Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Monday, July 6, 2009

Kursus Asas Menyelam Scuba

Seperti yang telah aku janjikan pg td...ni la kursus yang aku jalani semasa di Pulau Perhentian, Terengganu tempoh hari....



Cantik sungguh pemandangan di Pulau Perhentian ni...airnya jernih sangat


Ni la gambar aku semasa menyelam di sekitar Pulau Perhentian....( psssst...yg berbaju putih tu aku le tau...heheheheh )


Pengalaman menyelam ni tak tahu la aku nak gambarkan mcm mana......tp memang best sangat, sempat jugak aku bermain-main ngan ikan nemo..heheheheheh



Sejuknya......seronok sungguh kami semua dapat mandi air sejuk di kaki bukit selepas tamat kursus menyelam. ye la asyik berendam ngan air masin je kan...heheheheh



Ni la dia barisan tenaga pengajar dan para penyelam Kursus Asas Menyelam Scuba Siri 1/2009




8 comments:

isha & ied said...

ooo..ko gi menyelam ek,,,ok,,,ok,,nnti ajar la adik ni plak yeee hehehehehehe,,,,,,,,,,,,,

Kak_Ngah said...

wah..sonok nyer nampaknya ek lee..
lama dah tak mandi air terjun..
eh lee..aku pasan perut dah tak boroi laa...wakakakkaka...

Kak_Ngah said...

uih..sonoknyer..
lee..perut tu dah tak boroi laa...
wakakakka

biru said...

wah best nya jebat,

i tak mampu nak scuba2 lagi, cos tinggi. setakat snorkeling ke mampu huahuahuah...


best!

Unknown said...

terernyer ko tak sangker ko leh menyelam....cayolah...

ALoNa CintamaniszLite said...

Hang Jebat belajar menyelam? Wahh..mesti hang Tuah jeles abes ni, huhu..

jebat_durhaka said...

sha...ko nak belajo nyelam ape? hehehehehe

Kak_ngah...boroi lg la, selagi tak slim mcm bujang dulu tu aku tak puas hati lg

Biru...aha la biru, cost nak ambik lesen scuba ni jek kalu kat swasta dekat 3k tp aku free jek jabatan aku bayo hehehehe

Posh...aku baru je belajo nyelam la, baru je lulus hehehehehe

Kak @lona....jgn kata Hang Tuah, semua Hang jeles tau wkaakakakaka

budak kecil said...

wah jebat ko pegi sana bila ye.aku xtahu pun.

Award