Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Monday, June 22, 2009

Selamat Hari Bapa


7 comments:

jebat_durhaka said...

Hari Bapa jatuh pada 21 Jun iaitu sehari selepas tarikh hari lahir aku...so Selamat Hari Lahir dan Selamat Hari Bapa untuk aku sendiri..hehehehehehe

afsal_8281 said...

selamat hari bapa
khas aku tujukan buat
teman seSS, seBLOG ku
semoga menajd bapa yg bertanggungjawab
bukan sahaja batin tp dlm semua
aspek tanggungjawab Ok!!

Unknown said...

aku wish ko hepi fathers day & hepi bday...moga hepi selalu....ni bday ker baper nie???hehe...

ALoNa CintamaniszLite said...

Selamat hari bapa utk jebat. Semoga jebat terus menjadi seorang bapa yg bertanggungjawab ye.

jebat_durhaka said...

tq semua atas wish korang....sabtu lepas genap la umo aku yg ke 33 tahun..heheheeheh tua da pun aku ni tp tak sedo sedo lg

manja-art01 said...

selamat ari tua jebat hahaha. sedo pun diri ko dah tua ek hiks! n tak dilupa..selamat hari bapa

CITY® said...

hang jebat!

sorry, i berada du luar kawasan, huhu

selamat ulang tahun ya. may sod bless u. semoga bahagia hokey

Award