Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Tuesday, February 2, 2010

Selamat Hari Lahir ke 12

Semalam 1.2.2010 genaplah 12 tahun usia anak bujang aku ni.Tahun ni dia terpaksalah raikan hari jadi dia dengan kawan-kawan dalam asrama Desa Sek Keb Kuala Perlis sebab tahun ni dia akan menduduki peperiksaan.Ayah dan Ibu doakan semoga abang ( panggilan manja Solehin ) akan menjadi anak yang berguna kepada kami dan juga pada agama dan bangsa.

Kesian jugak tengok anak aku sorang ni duk asrama, tiap minggu bile time nak kene balik ke asrama jek..aku tengok muke dia sedih jek. Aku paham jugak perasaan dia tu pasal aku pon pernah duk asrama tp demi kebaikan dia aku terpaksa jugak suruh dia tinggal kat asrama tu.

Selamat Hari Jadi Solehin....

8 comments:

CITY® said...

hepy besday anak bujang hang jebat
heeeeeeeee
semoga jadi anak yg soleh ya
ikut cakap ayah taw
ekekkek

Bukan Bidadari said...

amin..

Unknown said...

happy birthday to ur son....moga jadi anak yg soleh...

secangkir madu merah said...

selamat harijadi buat solehin semoga berjaya dlm pelajaran dan jadilah anak yg soleh kepada kedua ibu bapamu seperti namamu 'solehin'

abgBro said...

epy bday dr paklah...moga jd anak jebat yg soleh...aminn

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

hepi besday kat ank bujang abg jebat yew.

Alimaz-Kembara Terasing said...

selamat hari lahit solihin....moga jadi anak yang soleh....

ALoNa CintamaniszLite said...

slm jebat..
sori ler..ingatkan jebat menyepi lagi, maleh ler nak ngaco..hehe

Anak jebat dh dok hostel..
Ok ler tu..semoga dia leh dpt belajar lg baik masa kat situ. Dpt wat grup study...
Semoga dia dpt membiasakan diri. Ada rezeki..form 1 nanti pun dia leh dok hostel di atas kecemerlangan exam dia, kan?? AMin..

Award