Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Monday, August 17, 2009

" Kempen Kibarkan JALUR GEMILANG "

Kempen Kibar Jalur Gemilang
Sempena Kemerdekaan Malaysia
ke 52
Kempen Kibar Jalur Gemilang


Jom kita semua kibarkan Jalur Gemilang, bendera kebanggaan Negara kita sempena Bulan Kemerdekaan

7 comments:

triple x malaya said...

dari 1 ogos tu hari gua dah kibar kan...kat umah kat kete n semua nyer...

jebat_durhaka said...

tahniah xxx....

en_me said...

muger2 negara akan tetap aman damai sentosa sejahtera sentiasa ghitewww.. salammm abang jebatt itteww

birU said...

salam hang jebat...

nanti2 i kibarkan gak okis, ekekek =P

ieda said...

bro .. tahun nie kita sambut dlm bulan poser kan ..

ermm agak2 kannn ader perarakan ker .. nanti semua yg ambik bhg x puasa sbb keletihan .. saper nak tanggung dosa tuh ...

jebat_durhaka said...

en me...itu le yg kita harapkan

biru...jgn lambat-lambatkan kibar bendera tu ye

ieda...thn ni masih jugak dibuat kat stadium bukit jalil tp tak tahu la ade perarakan ke idak, kalu dulu kat perlis perarakan dibuat mlm hari jd tak de masalah sgt pasal pose ni

POSH76 said...

Merdekaaaaa.....bulan poser tu...merdeka kat omah jerlah...hehe

Award