Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Sunday, May 31, 2009

Tag dari ERA

For the instructions, add your name on the list and simply spell out your name using the given Japanese letter-translations below.Tag six of your friend and inform them of the tag.Have fun.

TRANSLATION :

A - ka----F - lu----K - me----P - no----U - do----Z - zi
B - tu---- G - ji---- L - ta ----Q - ke----V - ru
C - mi----H - ri----M - rin----R - shi----W - mei
D - te---- I - ki ----N - to ----S - ari----X - na
E - ku----J - zu----O - mo----T - chi----Y - fu

kita guna nama glamer je la eh....( ikut cam era heheheheh )

KELI

K = me
E = ku
L = ta
I = ki

lain mcm lak bunyi nya.....me ku ta ki ( mcm bunyi muka ngan kaki jek wakakaka )

As usual aku tag...heheheh sapa ek????

1. Kay

2. Red

3. Jue

4. Paklah

5. Eja

6. sapa-sapa la yang rajin menjawap tag ni..hehehehehe

1 comments:

abgBro said...

JEBAT NASEB BAIK NAMA HANG TAK JADI 'KAKI PUTAQ' WAKAKAKAAA

Award