Rajin-rajin le memfollow aku ek.....

Friday, April 10, 2009

Permata hatiku

Inilah permata hati kami yang sulung..Umi Nurhidayu. Cepat benar masa berlalu rase nya mcm baru semalam je dia dilahirkan. Tahun 2009 ni Along da berumur 13 tahun dilahirkan di Negeri Melaka.












Yang ni pulak si Abg Ngah...Muhammad Solehin yang berumo 11 tahun dilahirkan di Negeri Melaka, panas baran mcm bapak dia jugak...wkakaakakka









Anak aku yang ketiga....Intan Nuranis dilahirkan di Melaka dan berumo 9 tahun.












Abg nyanyi lagu ape tu?......itu la dia anak keempat aku, Muhammad Fariz yang dilahirkan di Muar, Johor dan kini telah berumo 6 tahun.











Comey tak saya??....tentu le comey, anak bapak le kate kan..hehehehehe. Bb comey ni diberikan nama Luqman Nul Hakim....anak bongsu aku ( bini aku yang cakap eh bukan aku yang cakap...wkakakakaak )



0 comments:

Award